Activity

Erről a témáról egyszer már írtam egy cikket, de ez nem ugyanolyan lesz. Most egész más csapat gyűlt össze játszani, és egész más élmények értek bennünket.

Az összegyűlt társaság 6 fős volt. Évi, Ági, Zsuzsi, Misi, Csaba és én játszottunk. Többféleképpen is beoszthattuk volna a csapatokat, de mivel három lány és három fiú volt, így három kétfős csapatot alkottunk. Három fordulót terveztünk játszani, így minden lány lett volna minden fiúval. A játékban három féle kártya van, 5 pontos, 4 pontos és 3 pontos. Ha társad kitalálja a feladványt, akkor a kártya pontszámának megfelelő mezőt léphetsz előre.


A kártyákon háromféle feladvány van, körülírás, mutogatás és rajzolás. Ezt mindig az határozza meg, hogy milyen mezőn áll a bábu. A játék elején kisorsoljuk a kezdés sorrendjét és már indulhat is a játék.

Olyan típusú Activity-nk van, amiben rabolni is lehet. Ha a feladvány a kártyán piros betűvel van írva, akkor az ellenfél csapat is megmondhatja a megfejtést, és ha ez megtörténik, akkor ő és a társa léphet előre. Nem is tudom megmondani, hogy számomra mi a nehezebb. Elvileg a mutogatás, bár mostanában az megy a legjobban. A körülírásban azt szoktam elrontani, hogy mindig kimondom a kártyán leírt szavak egyikét, és ezzel ugye már meg is buktunk a társammal. De sokszor a rajz esik nehezemre, mert kérdés, hogy a társam felismeri-e azt, hogy én mit jelenítek meg a papíron. Megjegyzem, hogy minden feladvány kitalálására egy perc áll rendelkezésre, ami rettenetesen kevés idő. Vannak egyszerűen kitalálhatatlan feladványok. Például azt elmutogatni, hogy univerzális ragasztó, nem egy könnyű feladat. Egy dologra viszont rájöttem. Nagyon fontos, hogy a társára hangolódjon az ember. Megismerje a gondolkodását, rájöjjön, hogy mit, hogy fejez ki. Ha ez megvan, könnyű a dolga az embernek. Én a Csabával és a Misivel teljesen egy hullámhosszon vagyok, ha együtt játszom bármelyikünkkel, nagyon kevés olyan feladvány van, amit nem tudunk megoldani. Ezért is szoktuk úgy intézni, hogy mi hárman mindig külön csapatban legyünk. Mert kinek élvezet az, ha mi mindent kitalálunk, elhúzunk, a többiek meg küszködnek és semmi izgalom nincs a játékban. Nem is olyan rég volt az a vasárnap, amikor játszottunk. Remek szórakozás volt. Mindenki élvezte érzésem szerint.
Hosszú idő után mentem újra társaságba. December óta nem nagyon mozdultam ki otthonról. Jól éreztem magam. Remélem, hamarosan újra megismételjük. Ez egy kiváló szórakozás mindenki számára.

Miki
2018

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése