Milyen volt a badacsonytomaji nyaralás?

- táborozóktól kérdeztük, ők válaszoltak -

Ponty Laci: Délelőtt 10 órakor találkoztunk a Déli pályaudvaron. Máté mindenkinek kiváltotta a jegyét, majd felszálltunk a vonatra. Három órát tartott az út, de már az utazás is jó hangulatban telt el, jókat beszélgettünk.
18-án, hétfőn kezdődött a tábor. Amíg várakoztunk a portán őrizték a cuccainkat, majd, amikor bepakoltunk az 5 személyes faházakba, elmentünk ebédelni, ahol mindvégig a 15-ünkre megrendelt adagot kaptuk.
A strandolást a vízibiciklizés és a pingpong partik késő estig tették színesebbé. A vízibiciklizésben először Puskás Peti és Misi hajtotta az 1 órára kibérelt biciklit, amiben eléggé elfáradtak, mert összesen 6-an voltunk a biciklin.Egyik nap Badacsonyban voltunk kirándulni, ahol egy kis pincészetben bor és szörp kóstolás is volt. Én csak a bodzaszörpöt és a csipkebogyó-szörpöt kóstoltam meg, de voltak, akik a borkóstolón is részt vettek.


A másik kiránduláson Szigligeten felmentünk a várba, ahol Misi nagyon sok fotót készített a kilátásról, és a kiállított tárgyakról. Középkori fegyverek és vértek voltak, és itt is készítettünk egymásról is képeket. Magáról a vár történetéről volt egy 15 perces videó is. Ez mutatta be röviden a vár építésének történetét és a vár lakóinak az életét.
Nagyon örülök annak, hogy a doktornőm unszolására részt vettem ezen a kiránduláson, és a határaimat is túlléptem.
Az esős időben összejött kétszer is az activity-parti, ahol nagyon sokat nevettünk. Számomra nagyon jól sikerült a tábor, remélem jövőre is részt tudok venni rajta.
Anita: A legnagyobb élményeim a Badacsonyi kirándulás volt. Én is részt vettem a bodzaszörp és csipkebogyó szörp kóstolásán. A másik a Szigligeti kirándulás, a vár megtekintése volt. Még egy piros szamuráj ruha is ki volt állítva, a többi fegyverek mellett. Sokat napoztuk a parton és jókat fürödtünk. Az is egy élmény volt, amikor közösen bevásároltunk a helyi közértben. Voltak, akik a postán képeslapokat vettek és elküldték barátaiknak, családtagjaiknak.


Szinte minden nap érkeztek új motorosok, és érdekes volt, hogy a Pannoniának nézett motor az 1960-s gyártású Simson volt – tette hozzá Laci.

Misi: Ez volt számomra az összes tábor közül a legjobb. Jókat beszélgettünk Lacival. Sokat fényképeztem Szigligeten és Badacsonyban is. A szigligeti várról készítettem sok képet, míg Badacsonyban a bor- és szörpkóstolót örökítettem meg. Utóbbi esetben 6 km-t sétáltunk, úgyhogy kicsit elfáradtam. Egy kis sport is volt, mert vízibicikliztem és pingpongoztam is. Nem etettük a kacsákat, mert a kiflivég árt nekik, pedig rengetegen voltak, kijöttek a gyepre is hozzánk, és a strandolók között is úszkáltak. Nagyon jó volt a kaja, és várni sem kellett rá, pedig elég sokan voltunk. Ha volt rá szabad idő, akkor activity-ztünk is. Az idő is jó volt, egyszer be is mentem labdázni a vízbe a többiekkel. Összességében nagyon jól éreztem magam.


Ali
2018

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése