A befejezetlen tudósítás 2018 (Badacsonytomaj)

Most is Ali kért meg, hogy írjak cikket a 2018-as táborozásról, de amint a cím is jelzi, nem tudok beszámolni a teljes egy hétről, mert nekem már szerda délelőtt vissza kellett utaznom Budapestre egyéb ügyeim miatt.
Már az odautazás is kalandos volt. Én szokás szerint Simontornyáról érkeztem. Autóbusszal utaztam Székesfehérvárig, és itt éppen arra a vonatra sikerült felszállnom az utolsó pillanatban, amivel a többiek Budapestről indultak. Felszállás után akartam hívni mobilon Beát, hogy hol találom Őket, de Ő megelőzött: csörgött a mobilom! Kiderült, hogy Ők látták, hogy felszálltam a vonatra, még azt is, hogy melyik kocsiba. Így aztán szerencsésen sikerült találkoznom a csapattal.

Ez a táborozás is a Balatonnál zajlott, Badacsonytomajban a kempingben. Itt is négyszemélyes apartmanokban kaptunk helyet. Azt gondolom, hogy ez a kemping – Tomaj Kemping – magasabb színvonalú volt, mint a dömösi (a tavalyi). Bár itt reggeliről magunknak kellett gondoskodnunk. Ebédet és meleg vacsorát kaptunk a büfében. Viszont az – szerintem - mindenképpen különleges volt, hogy a kempingnek saját strandja volt, saját partszakasz, amit csak a kemping lakói használhattak.
Szokásomhoz híven, mint tavaly előtt, én nem fürödtem a Balatonban. Helyette rögtön az első nap becserkésztem a helyi könyvtárat, ahol számomra nagyszerű könyveket találtam és vásároltam darabját 50 Ft-ért. Este felé, már mikor nem volt olyan erős napsütés, kiültem a partra, szagoltam a vizet és gyönyörködtem a látványban. Figyeltem a vadkacsákat, akik szintén fürödtek a Balatonban. A többiek szorgalmasan áztatták magukat a vízben és azt hiszem, már vízibicikliztek is. Én pedig másnap szintén meglátogattam a könyvtárat. Közben még készítettem néhány vázlatot táborozásunk helyszínéről.
Köszönet mindenkinek, aki lehetővé tette a táborozást, köszönet Őrangyalainknak, akik vigyáztak ránk, hiszen igazi kikapcsolódás volt ez a pár nap is.

Gy. Gábor
2018

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése