A harkányi kirándulás

A Csaba tervezett egy kétszemélyes utazást Harkányba, de az, akivel ment volna visszamondta az utolsó utáni pillanatban, így én lettem a beugró. Úgy értem, én utaztam el vele. Csütörtöki nap indultunk, de én már a hét elején elkezdtem a készülődést. Van egy google-drive-om, és azon van egy táblázat, amibe fel vannak írva, hogy mit kell magammal vinnem elutazáskor. Nagyon hasznos dolog ez, mert így soha semmi nem marad otthon. Nem is hiányzott semmi az utazás alatt. Vonattal akartunk utazni, mert az a leggyorsabb és a legolcsóbb, de mivel Kelenföld és Százhalombatta között vágányfelújítást végeznek, és így háromszor kellett volna átszállni, hogy lejussunk a célunkhoz. Így a buszt választottuk. Mind kiderült, olcsóbb is volt, és átszállni sem kellett, egyszer sem. 3 óra 20 perc volt az út, kora délután érkeztünk meg.

Első nap még semmi különöset nem csináltunk, csak felfedeztük a környéket, körülnéztünk, hogy mi merre van a városban. Második nap Villányba utaztunk el. Megnéztünk egy borkiállítást, illetve bormúzeumot, ami bemutatta, hogy évszázadokkal ezelőtt hogy készítették a borokat, és bemutatta a borelőállítás fejlődését. Természetesen villányi borokat is vettünk. Majd dél körül megebédeltünk, aztán indultunk vissza a szállásra. Délután a Harkányi fürdőbe látogattunk el.

Harmadik nap Siklós volt a cél. Megnéztük a siklósi várat, kávéztunk, sétáltunk a városban, majd bementünk a siklósi termálfürdőbe is. Negyedik nap a hotelban már csak a reggelinket fogyasztottuk el, aztán rögtön utána indulni kellett a buszhoz, mert viszonylag korán indult. Ez a busz jóval hosszabb ideig ment, 4 óra 20 perc volt az útja, minden fűszálnál megállt, mondhatni, de muszáj volt ezzel jönni, mert a Csabának délutánra már programja volt.
Az én részemről az étkezés sem volt egy egyszerű eset, mert ugye mindenre allergiás vagyok. Általában mindig magamnak szoktam főzni, vagy hideget eszem, de maximum 10 olyan felvágott van, amit meg tudok enni, ezeket viszont nem lehet mindenhol kapni. Úgyhogy készültem, vittem magammal 3 napra elegendő felvágottat és sütöttem rántott húst első napra, mert azt hidegen is lehet fogyasztani. El is fogyott ebédre és vacsorára. De egyébként a hideg élelmiszer felét haza kellett hoznom, mert majdnem minden nap volt olyan a kínálatban reggelire és vacsorára, amit meg tudtam enni.
Nagyon jól éreztem magam, gondolom, hogy Csaba is. Jó élményekkel lettünk gazdagabbak.

Miki
2018

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése