Mi tetszett legjobban a balatoni nyaralásban?

P. Laci: A kérdést kettéválasztom. Az egyik a szobán belüli, a másik az együtt töltött idő. Nagy összetartozásról tettünk tanúbizonyságot, mert szobán belül öten voltunk, de ötféle szokással. Volt, aki nem tudta végigaludni az éjszakát, és társakra találva cigizéssel és beszélgetéssel éjszakai életet élt. Tetszett, hogy nap közben a kaja beszerzésében már mindenki rutinosan tudta a dolgát. A napi elfoglaltságok, kirándulások, ping-pong és úszás, valamint vízibiciklizés mind sorra kerültek. Annak ellenére nem unatkoztunk, hogy már tavaly is itt voltunk. Most se jutottunk fel a várba, azt kicsit sajnáltam, de helyette este egy vidám Activity parti volt, amit másnap délelőtt nagyobb létszámban megismételtünk. Hazafelé is segítettük egymást a vonatra fel- és leszállásban, de lefelé nagyobb örömmel mentünk, mint ahogy hazafelé jöttünk.

Cs. András: Az egész tetszett, mindenki azt tehetett, amit akart, de voltak tervezett programok, mint például a hajókirándulás. A víz nagyon jó volt, és az időjárás is segített a fürdésben. Összességében nagyon jól éreztem magam.


R. Magdi: Ebédet, vacsorát kaptunk, rendes volt a kiszolgálás. Gyakran fürödtünk, kellemes volt a víz. Tetszett még a hajókirándulás.

Lavinia: Jól éreztem magam a Balatonon. Nagyon kedves volt velünk mindenki. Jó volt a hajókirándulás. Hiányzik nekem a Balaton. Jövőre ismét el szeretnék menni, ha lesz rá lehetőség. Hálás vagyok mindenkinek, hogy ilyen jó volt az ellátás.

Misi: Nagyon jó volt a nyaralás. 6 nap, 5 éjszaka, Badacsonytomaj faházas kemping: konyha, légkondicionált szoba + fürdő, wc, minden volt az 5 személyes faházakban. Nagyon szép helyen van, ősfás park, sűrűn nyírott fű, ping-pong asztalok, strand fákkal, fűvel, hattyúkkal, vadkacsákkal. Akik a kempingben, a parkban, vendéglőben dolgoztak, azok is barátságosak voltak. Voltunk vizibiciklizni öten, én kormányoztam és hajtottam, meg a mellettem levő is hajtott, a többi a tájat nézte. Megnéztük lefele a partot a vízről, hajókáztunk vele egy órát. Utána visszajöttünk, kikötöttünk önállóan, mert a vizibicikli kiadó hölgy nem volt ott. Voltunk Badacsonyban hajókázni is egy órát nagyobb hajóval, egy hattyú meg kísért bennünket egy kis darabon. Máskor a hattyú (másik) a partra is kijött, mi meg tisztelettudóan kikerültük, mert nagyon hegyesen méregetett minket, hogy most mindjárt odavágok egyet a csőrömmel. Dupla adagokat ebédeltem meg vacsoráztam, mert 2 ember nem jött el, viszont már be lett fizetve, és az ő adagjukat szétosztottuk azok között, aki kért belőle. Nagy élmény volt, amikor hazajöttem, lemértem magam, és egy dekát sem híztam!!
A harmadik hattyú 6 kis csibével közlekedett a füvön, a kacsák meg követték, hátha most valami jót kapnak ők is enni. A nyaralók a közeledő hattyú láttán gyorsan elkotródtak. Erre a hattyú is visszakozott. A vízbe távozott. Csibéstül, kacsástul.
Szigliget várát idén nem néztük meg, mert vihart jeleztek. Pesten szakadt az eső, minket Badacsonytomajon elkerült a vihar, de nem lett volna jó elázni, meg még 2 óra utána a visszaút a kempingbe. Ettem jégkrémet is, finom volt. Fürödtem is a tóban, az is nagyon jó volt, nem égtem le, mert délután 5-kor mentem csak be.
Activityztünk is, egy játékot megnyertem, amikor egy okos nővel sorsoltuk magunkat egy játékos párba.
Röviden ennyit tudtam írni azokról, ami történt. Ja, vittem a laptopomat (wi-fi is volt) és András 2-3 óra alatt megtanított közben nagyon alapfokon excelezni. Eddig még csak hallottam az excelről, meg néha kaptam elszámolást benne. Mindig tanulok valami újat, legalábbis igyekszem.
Szegény Ali meg fél éve várja az élménybeszámolóimat, füvészkert, tavalyi nyaralás, no ezt majd átadom neki is. Hát arról már lekéstem.

U.I. szitakötők is voltak. Ezek mobillal lefényképezhetetlenek. De hajnalban egy leszállt a szúnyoghálóra kívülről és addig várt, amíg 30cm-ről lefényképeztem, aztán egy perc múlva elszállt. Itt van: látszik, ahogy rezegteti egy pár szárnyát a 2 párból.

Annamari szoc.munkás: Nagyon szereti a vízpartot, szép volt a Balaton. Nagyon tetszettek a közös játékok, időtöltések, a vízben labdázás, az Activity. Ebéd, vacsora alatt a közös beszélgetések.

2019

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése