Kertrendezés

Április 21-én szombaton előkészítettük a kertet a nyárra. Kikerültek a padok, növényeket ültettünk és bográcsoztunk.

Laci: Mindenki kivette a részét a munkából, a kert most rendben van.  Imre metszett, én vittem a gallyat csomóba rakni. Volt, aki virágot ültetett, de a fűnyírásra nem került sor, mert a gondnok elfelejtette kiadni a fűnyírót. Ibolya fia is jött segíteni, virágot ültetett.

Misi: Körülbelül 2 hónapja járok a klubba, ez volt az első kertrendezés, amiben részt vettem. Először nem akartam jönni, de végül mégis eljöttem, mert jobb, mint otthon ülni.

Laci: Én mindig szívesen veszek részt a kerti munkában. Imrével összedolgoztunk és szemetet is szedtünk.

Anna: Te mindenben szívesen részt veszel, Laci!

Laci: Az is igaz…

Anna: Én nem a kertben dolgoztam, hanem a konyhában. Krumplit pucoltam, mosogattam, ugyanis gulyást is főztünk bográcsban, a kertben. Jól sikerült, finom lett. Én még repetát is ettem, pedig fogyókúrázom. Ezt nem lehetett kihagyni!

Laci: Részemről tartalmas volt a leves és ízletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése