Én és a klub

Nagyon rég nem voltam a klubban. Azon kívül, hogy lemaradtam egy csomó jó programról a társasági életem is nagy kárt szenvedett. Tényleg szeretek ide járni. A klubújságot a kezembe véve nagyon kellemes élményre tettem szert. Az csak egy dolog, hogy nagyon szép képekkel gazdagodott, informálódtam egy csomó eseményről, amiről lemaradtam. Főleg a személyes hangvételű cikkek voltak, amiben élek, és ami nagy hatással van rám. Gyógyhatással voltak a hangulati vasútra, amiben élek, és ami sokszor megnehezíti a mindennapjaimat. A klubban a kimaradásom ellenére úgy fogadtak, mintha rendszeres bejáró lennék. Igazából a cikkek és ez a tapasztalat ihlette írásom. Sok mindent szeretnék írni arról milyen jó érzéseim és tapasztalataim vannak a klubbal kapcsolatban... Például a cikk a munkáról, vagy a hangulatokról, de a többi cikk is, amit nem említek, milyen mély érzéseket keltettek és milyen hasznos gondolatokat ébresztettek fel bennem. Mostanában az elkötelezettség terén van sok-sok tennivalóm. Rettentően hasznos számomra, hogy biztonságos körülmények között a saját templomomban felelősséget vállalhatok egyre nagyobb területéért az életemnek. Nagyon szomorú vagyok, hogy előreláthatólag nem fogok tudni járni a klubba annyit, amennyit szeretnék, hisz itt mindig békére lelek, és maga ez a tudat is nagyon fontos. Szóval ez az írás elég eseménytelen, mert sokszor a túl sok esemény túl izgatóan hat rám. De a gondolataimat és az érzéseimet sikerült lecsillapítani egy köszönet erejéig. Igazán szorongok a megmérettetésekől, de a klub légkörében ez is enyhül. Kicsit túl érzelgős az írásom, de felindulásból írtam, egy pozitív tapasztalás okán, ami a klub összetett és mégis megélhető, emberi léptékű hangulatából adódik. Itt a csönd is kellemes.

Szilvi
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése