Indiai nap

 Arról, hogy hogyan készül el egy nemzeti nap, még nem írtam. Most itt az alkalom.
 Először a wikipédia anyagából emeljük ki a legfontosabb részeket: Történelem, élővilág, etnikai megosztások, vallás, államforma és egyéb gazdasági adatok, földrajzi elhelyezkedés, sport stb.
 A következő lépés az Indiáról szóló, mintegy 300 kép összegyűjtése volt Misivel. Kiválasztottam egy Ravi Sankar számot, ez festette alá a képeket.
 A wikipédia anyagából Évával elkészítettünk egy 23 kérdésből álló kvíz sorozatot.
 Egy másik csoport, Laci és Magdi vezetésével a dekorációt készítette el. 37 mandalát színeztünk ki. Mindegyik egy kis remekmű volt. Misi, Miki és Kati egy elefántot rajzoltak le egy maharadzsával, majd szépen le is festették apró precizitással. Én India térképét rajzoltam le a projektor segítségével. Julika a Ramajanaból választott ki egy részt.
 A színjátszó csoport egy indiai népmesét adott elő korhű jelmezekben.
 Miki két számot énekelt el, az egyiket indiai nyelven a másikat angolul
 Bár néha le vagyok szidva, hogy túl korán készítem el a programokat, és meghajtom a társaságot, most direkt jól jött, mert egy héttel előbbre kellett hozni az előadást.
 Nem feledkezhetünk meg a kajáról, ami ismét nagyon finom lett. Még a kétféle szósz is nagyon jól sikerült. Ezt Mezsunak és Beának köszönhetjük.
 Maga az előadás másfél óráig tartott, de ezt senki nem nehezményezte. Ami Évával meglepetést hozott nekünk, hogy az egyáltalán nem könnyű 23 kvíz-kérdést a nemdohányzók csapata 23 helyes válasszal nyerte, míg a dohányosok 22 pontot értek el.
 Ez a nemzeti nap is nagyon jól sikerült. Már kérdezték a többiek, hogy melyik lesz a következő. Ez majd valamelyik klubházgyűlésen dől el.
 Érdemes volt két-három héten keresztül dolgozni, ezért hálásak is vagyunk klubtársainknak, és ők is nekünk.

Ali
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése