EZ MÁR A SOKADIK, MOST ÉPPEN TAMÁSTÓL BÚCSÚZUNK

Tamás az egyike volt a szocmunkásoknak, akinek a nevét a leghamarabb megtanultam, ugyanis 2010-ben ő vezette a Legyen ön is milliomos kvízjátékot, amit én nagyon szerettem. Ennek köszönhető, hogy a klubújságban és a nemzetek napjaiban én is gyártottam a kvíz kérdéseket. A másik dolog az ultizás volt, amit mi egyszerűen csak munkának hívunk. A mai nap is, ha ráér, beül velünk dolgozni. Többek közt ő vezeti a szombati csoportokat is, amin sajnos én nem tudok részt venni. Jó időben kirándulni viszi a társaságot, ha rosszabb az idő, vagy az esemény adja magát, kiállításokra mennek el. A szombati csopi is egy rovat a klubújságban. Tamás nemcsak szervezője, de lelkes résztvevője a pingpong-versenyeknek, amiket általában télen, szombatonként tartunk meg.
Ő egy sokoldalú ember, nemcsak enni, de főzni is nagyon szeret. A kerti partik bográcsozása is az ő nevéhez fűződik. A táborozásoknál is ő az, aki mesterien forgatja a fakanalat. Tamás történelmet és filozófiát tanul az egyetemen. Most fog államvizsgázni. Többek közt ezért megy el tőlünk. Tamás irodalmi és történelmi tudását Julika használta ki, ő segített neki a youtube és a wikipedia használatával elkészíteni az Irodalombarátok körének előadásait. Én speciel nagyon sajnáltam, hogy nem indult érdeklődés hiányában olyan csoport, amit Tamás vezethetett volna történelem és filozófia témakörben, pedig biztos nagyon jó lett volna. Mindnyájan nagyon sajnáljuk, hogy elmegy tőlünk. Sajátos humora és hol komoly, hol laza hozzáállása hiányozni fog nekünk és munkatársainak is. Csaba sokszor igénybe vette a türelmét, és ilyenkor elvonultak a csoportszobába megbeszélésre. Én legtöbbször számítógépes segítséget kértem tőle, bármikor lehetett hozzá fordulni. Jelenleg legjobban talán ő ért a műszaki dolgokhoz.
Tamás nagyon következetes és rendszerető. Ultizás közben szereti, ha csak a kártyára koncentrálunk, és így van a munkájával is, bár ő az, aki a leghangosabban nevet, ami sokszor kihallatszik a szocmunkások szobájából is. Nincs olyan nap, hogy ne nevettetne meg mindnyájunkat, többek közt ez is hiányozni fog. Mint mindegyik szocmunkásunknak, aki elhagyott minket, neki is sok szerencsét kívánunk és azt, hogy ő is találja meg a számítását és a neki való munkát, anyagi elismerést.
Szia Tamás! Kontra, rekontra! Mindent bele!

Ali
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése