FERGETEGES FARSANG

Idén is elérkezett a farsangi időszak. Már hosszú ideje téma volt köztünk, milyen jelmezt öltünk magunkra, eszünk-e finom fánkot, kié lesz a legtalálóbb jelmez…
Február 22-én szerdán délben már a szorgos kezek elkezdték a finom szendvicseket készíteni. Én 2 óra körül érkeztem, már nagyon vártak a társaim. Nemsokára magamra vettem a fura ősz parókát és a maxi-szoknyát, napszemüvegemet és bemutatkoztam, mint Hippi Nyanya. Sokan csodálkoztak, és nevetésben törtek ki.

Hamarosan megérkezett a Rozsda zenekar, zenéjükkel szolgáltatták a jó hangulatot. Bátorkodtam Zsolt szociális munkást táncra kérni, de nem volt kész rá, viszont V. János igen. Na, beindult a klubház, mindenki felállt a kanapéról, táncra perdült, elindult a víg hangulat.
Következett a jelmezek bemutatása: B. Csaba, mint takarítónő, M. Margitka, mint Hosszú Toll nevű indián, a Búgócsiga csoportból Hópehelyke, R. Magdi Piroskaként a kosárkájával, Sz. Anna mint Kelet Gyöngye, Sz. Zsuzsa mint Szultána jelentek meg. Az első 3 helyezett szavazás után ajándékot is kapott, tortát, kávét, csokoládét.
A délután fénypontja a szocmunkásokból verbuválódott kamarazenekar volt, meglepetésnek szánták nekünk. Vivaldi négy évszak zeneművéből a tavasz tételt „játszották el”, élethű
megjelenéssel, nagy átéléssel, egy dirigens vezényletével. Húzták-vonták a keménypapírból készült vonós hangszereket, miközben szólt a háttérzene. A jutalmuk óriási tapsvihar volt.
Következett a várva várt finom szendvicsek és a fánkok elfogyasztása. A tánc folytatódott és a zenekar énekesnője szép dalokkal ajándékozott meg bennünket, és egy-két kívánságdal is elhangzott. Ilyen volt a farsangunk, nagyon jól éreztük magunkat, egyek voltunk, szórakoztunk, jövőre is legyen ilyen vicces, víg ünnepünk!

H. Margit
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése