Alkotás utca - Új csoport a Félszigetben

Alkotócsoport indult a Félszigetben, körülbelül egy hónapja. Ági vezeti, aki önkéntes.
Milyen az új csoport?
Misi: Én Ági miatt járok, mert nagyon kedves és megdicséri, amit csinálok. Nem tudok szépen rajzolni, mégis mindig megdicséri. Pedig a rajzot világ életemben utáltam. Örülök neki, hogy érdekes dolgokat tanulok, például, hogyan lehet metszett náddal rajzolni. Szépek a tempera tömény színei, és festünk is. Egyelőre még a kezdeteknél tartunk.
Anna: Csak az a baj, hogy Ági a múltkor rám erőltette, hogy színezzek ki valamit, amit én fehéren akartam hagyni.
Judit: Vannak szabályok, Anna! Próbáld meg elfogadni a tanár szabályait.
Anita: Ha van egy csoport, akkor el kell fogadni a szabályait.
Anna: Na de akkor mitől alkotás?! Ennek ellenére tetszik, nagyon jó csoport.
Judit: Szerintem Ági nem erőltet ránk semmit, csak segít.
Zoli: Én nem értek az alkotáshoz, nem tudok nyilatkozni…
Anna: Zoli mindig azt mondja, hogy nem ért hozzá, pedig én látom, miket csinál és jókat. Most is ott bujkál a szája szegletében a mosoly. Igaz?
Zoli: Lehet…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése