A Félsziget klubház a TV stúdióban

 
Amikor beléptem a teljesen berendezett stúdióba, nagyon elcsodálkoztam, hogy ide bejutottam és itt van minden a szemem előtt. Megdermedtem, hogy hol vagyok, nagyon elcsodálkoztam. Amerre csak néztem mindenhol  modern berendezések, fentről lógó lámpák, kamerák, melyek mindegyike távirányítással működött. Ha tévét nézek és mennek a hírek, mindig a mi látogatásunk jut az eszembe.
Laci, Olgi és Anita vállalkoztak, hogy Híradót készítenek és ők voltak a szereplők, bemondók.

Karesz volt a kamerás, ő vette fel a jelenetet, Marci kezelte a műszereket, Csilla pedig a hangmérnök. Laci nagyon jól csinálta, a kezdeti lámpalázat le tudta győzni. Nagyon belejött. Olgi olyan rutinos volt, mintha épp egy másik stúdióból jött volna át. Anita nagyon jól tudta olvasni a súgógépet, nagyon ügyesen oldotta meg a feladatot.

Utána Laci és Fatime vállalkozott az időjárás jelentésre. Egy nagyon érdekes technikát ismerhettünk meg, amelyet úgy hívnak, hogy Bluebox, amely azt jelenti, hogy kék a háttér és arra rávetítik az embert. Volt olyan is hogy a kék háttér előtt állt Olgi és Zoli és egy kék lepedőt raktak maguk elé, így olyan volt, mintha a tengerben lettek volna. Zolin kék póló volt, így csak a lába és a feje látszódott.



Ebben a kis stúdióban egy nagy TV Macival lehetett fényképezkedni.
A látogatás után a ruhatárba mentünk, ahol nagyon sok jelmezt, különleges ruhákat és cipőket láthattunk. Ezekért a különleges élményekért, amiket átéltem köszönetet mondok magam és társaim nevében.



Epi
2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése