Viva Espana!

Kapkodva készülődtem a Spanyol napra, szerettem volna valamilyen fodros szoknyát felvenni. Végül beértem egy nyári ruhával, aminek az alja emlékeztetett a fodorra. Fáradt voltam, de ösztöneim azt súgták, hogy jó délután lesz.

Csillával és Annával én is hajtogattam ugyanolyan piros virágot a hajamba. (És végül csak a csuklómra tudtam felkötni, de így is nagyon spanyolos lett!)
Minden nagyon jól sikerült, különösen a Mezsu vezényletével készült ételek, például a kétféle paella és a frissítő gyümölcssaláta.
A délután fénypontja számomra Józsa volt, a gyönyörű fiatal táncosnő. Kecsesen és szenvedélyesen táncolt, lenyűgözve néztem a mozdulatait, kezei külön életre keltek. Örök hála ezért az élményért Mezsunak, Józsa az ő vendége volt.
Mi is tanulhattunk néhány lépéssorozatot és forgást. A ritmusos zene és a varázslatos hangulat mindenkire hatott: a Félsziget Klubház táncra perdült!
Záróakkordként Dalma vezényletével tánckarrá alakultunk és roptuk fáradhatatlanul, akkor már disco-zenére. A hajamból már csöpögött a víz, de nem éreztem fáradtságot.
Milyen jó volt mindenről megfeledkezve TÁNCOLNI!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése