Informatika

Sajnos csak egy héten egyszer van számítógépes konzultáció, csütörtökön vagy kedden 12 órától, így csak fél óra jut egy emberre hetenként. Ez az idő még akkor is kevés lenne, ha heti két alkalommal tudna jönni Ágnes, mivel ahogy okosodunk, úgy lesz egyre bonyolultabb a program, s rövidebb az idő. Van aki facebook-kal foglalkozik. Mód Gábor már olyan szinten van, hogy követni sem tudom.

Én egy blogot készítettem Ágnes segítségével: www.alikutyai.blogspot.hu címmel. Rendhagyó módon tanulok, mert mindig a feladataimhoz szükséges anyaggal foglalkozunk. Ágnes nagyon rendszerető, én egy kicsit ki is használom ezt, mert segítségét kérem a klubújság dokumentálásával és egyéb dolgok, például fotók szkennelése, a megjelent újságcikkek másolása, Ali kutyás rovatának (mely a blog alapján kerül a lapba) sorba rendezése, e-mailek küldése és még sorolhatnám.
Sok ügyes praktikát is tanulok tőle. Általában a legegyszerűbb dolgokat sajátítom el legnehezebben. Így szükség van Ágnes jó, nyugodt természetére, türelmére. Ha kell, több tucatszor is megmutatja a különböző fortélyokat. Mindannyian hálásak vagyunk ezért is neki. Egy kicsit büszke vagyok magamra, mert én mutattam meg neki, hogy a telefonján van képvágó és képszerkesztő program, amit már egy régebbi készülékkel jó ideje használok. Zenét is szoktam letölteni az én kis archívumomból, mert ő is az 50-60-70-es évek slágereit kedveli.

Ali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése