Balatonszárszói nyaralás

Idén Balatonszárszóra mentünk nyaralni. Az, hogy hova utazunk már tavasszal eldőlt, és azt is hamar megtudtuk, hogy mikor fogunk utazni. Tavaly is itt töltöttük a klub nyaralást, úgyhogy nekem már ismerős volt a hely.
A hétfő reggel 9 órai találkozóra mindenki idejében odaért, így már indulhattunk is a Balatonra. Ez a vakáció egy kicsit különbözött a tavalyitól. Előző évben mi klubtagok szerveztük meg a programot, idén a szociális munkásokkal együtt közösen döntöttük el, hogy mit fogunk csinálni a nyaralás hat napja alatt.
Hétfőn dél körül érkeztünk meg a szálláshelyünkre. Még nem lehetetett elfoglalni a szobákat, ezért lementünk a partra és ettünk egy lángost. Ezt követően mindenki elfoglalta a szobáját, majd csendes pihenő következett és a délutáni program strandolás volt. Sajnos nem volt valami meleg a víz. Egészen pontosan 18 fokos volt. A nyaralás előtt 2 napig egyfolytában esett az eső, ezért nagyon lehűlt a tó. Sokat tanakodtunk, hogy belemenjünk-e egyáltalán a vízbe, de végül mindenki rávette magát, hogy megmártózzon. Azt gondoltam magamban, mondom, itt vagyok a Balatonnál, muszáj belemennem a vízbe. De egyébként csak arra volt nehéz rávenni magát az embernek, hogy nyakig megmártózzon. Mikor már benne voltunk a vízben, kellemes volt hőmérséklete. Alig akartunk kimenni fürdés után.

Kedden délelőtt a József Attila emlékházat látogattuk meg, majd a balatonszárszói temetőben a síremlékét. Délután ismét csak a strandon kötöttünk ki. Volt egyébként olyan is, aki nem jött ki velünk, de ez szíve joga volt. Nem volt semmi kötelező. Mindenki azt csinált a nyaralás alatt, amit csak szeretett volna.
Szerdán délelőtt ellátogattunk Balatonföldvárra és tettünk egy sétát a kikötőben, majd beültünk egy helyre egy hideg üdítőre. Délután ismét csak strandoltunk. Este a Csabának és nekem külön programunk volt. A Fradi játszott a BL selejtezőben és a meccsüket néztük a tévében. Úgy volt, hogy csak mi ketten nézzük a meccset, de az egész csapat körénk gyűlt és együtt néztük az összecsapást.
Csütörtök délelőtt szabadfoglalkozás volt, mindenki azt csinált, amit csak akart. Délután pedig hajózni mentünk Balatonföldvárra. Lehetett sétahajózni. A sétahajóról a naplementét lehetett megtekinteni. És a bulihajót is választhattuk, ahol retró slágereket játszottak és disco volt rajta. Én a bulihajóra mentem. Nem vagyok az a nagy táncos, így nem is táncoltam, de azért jól éreztem magam. Szeretek zenét hallgatni. Jobbnál jobb dalokat játszottak a hajón.
Péntek délelőtt a balatonföldvári kilátót néztük meg, délután pedig strandoltunk. A nyaralás ideje alatt minden nap lementünk a strandra.
Szombat délelőtt mindenki összepakolt és délután ismét csak együtt fürödtünk a Balatonban. Majdnem minden este Activiy-t játszottunk. Volt, hogy 8-an, 9-en is összegyűltünk. Nagyon népszerű elfoglaltság volt esténként ez a játék.
A klub a nyaralás ideje alatt lángosra, kávéra, fagyira és palacsintára is vendégül látott bennünket. És egyébként minden ügyes bajos dologgal a Zsuzsa, Mezsu, Tomi és a Fecó nyakára lehetett járni. Ők kísértek el bennünket a nyaralásra. Mindent elintéztek nekünk. Így mi csak a nyaralásra és pihenésre koncentrálhattunk. A klubtársaim nevében is mondhatom, hogy nagyon köszönünk Nekik mindent, és azt is, hogy elutazhattunk Balatonszárszóra. Nagyon jól éreztük magunkat mindnyájan.