Mozgáscsoport Rékával

Nem egy könnyű feladat megmozgatni klubtagjainkat. Ez utoljára Kingának, majd később Orsinak sikerült. Kinga inkább játékos feladatokat adott nekünk, például a mandala színeinek eljátszása, míg Orsi jógaórát tartott.
Egyszer én is részt vettem egy ilyen jógafoglalkozáson. Kötött izomzatomnak és sportsérüléseimnek köszönhetően majdnem padlót fogtam. Mindenem fájt mire vége lett az egyórás foglalkozásnak.

Nemrég egyik klubház gyűlésen Réka bejelentette, hogy szeretne egy új mozgáscsoportot indítani, ahol lesz egy kis bemelegítés és egy kis játékos mozgás, ha van hozzá kellő érdeklődés. Körülbelül 8-10-en jelentkeztek. Jött a péntek 3 óra, tényleg elég sokan összegyűltek. Én is kimentem a kertbe, de most már óvatosan, mint megfigyelő, tanulva az Orsival való jógaórából. Elkezdődött a bemelegítés, légző gyakorlat, vállkörzés és még néhány könnyebb gyakorlat. Ez tartott 5-10 percig, majd jött az, amitől előre tartottam, 50 perc kőkemény jóga. Klubtársaim közül kik könnyebben, kik nehezebben csinálták a gyakorlatokat. A leglazább és legügyesebb Anita volt. Mint utóbb kiderült, Ő régen balettozott. Mondhatnám így könnyű. A többiek is kiadtak magukból annyit, amennyit csak tudtak. Még Csaba is, pedig a gyakorlatokat még nézni is fárasztó volt. Réka nem kímélte a klubtagokat, már az első alkalommal leamortizálta a társaságot. Jó volt nézni, ahogy a többiek próbálták követni Réka utasításait. Ő maga is minden feladatot végigcsinált. Mondanom sem kell profi módon. Remélem, a kezdeti lelkesedés nem hagy fel, és sokáig fog működni és bővülni ez a csoport, ami még a 35 fokos kánikulában is 3 fős törzstagjával is működött.

Ali
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése