Dalkör Ilonával

2014-ban kerültem a klubba, és a dalkör is azok között a csoportok között volt, amiket meglátogattam. Első perctől kezdve jól éreztem magam a csoporton, rendkívül jó és oldott volt a hangulat. Gyerekkoromban nagyon jó hangom volt, bár középiskolás koromban már nem énekeltem annyit, mert mutálni kezdtem, és úgy gondoltam nincs jó hangom, de ahogy elkezdtem járni a csoportra, rögtön jobban kezdett érdekelni az éneklés. Felkeltette az érdeklődésemet.

Legtöbbször népdalokat énekelünk ezeken a keddi napokon, amikor a dalkör időpontja van. De van, hogy különféle memóriagyakorlatokat is végzünk. Ilona, a dalkör vezetője, mindig kedves, vidám és jókedvű. Nagyon jó hangulatban szoktak telni ezek a keddi délutánok. Olyan is előfordult már, hogy csak az Ilona és én voltam a csoporton, de akkor is megtartottuk. Sőt néha olyan is előfordult, hogy én tartottam meg a csoportot, ha Ilonának más elfoglaltsága volt. Nem sűrűn fordult elő egyébként ez. A többi csoporttársam nevében is mondhatom, köszönjük szépen, hogy rendszeresen eljár hozzánk Ilona, és hogy felvidítja minden kedd délutánunkat. Nagyon-nagyon köszönjük Neki, és reméljük, hogy a jövőben is ellátogat hozzánk kedd délutánonként.

Miki
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése