A költészet napja - József Attila születésnapjára

Ez év április 11-én ünnepeltük idén immár 49. alkalommal József Attila születésnapját, úgy mint a Költészet Napját.
Ezt a klubházban egy rendhagyó – Mezsu által vezetett – „mesecsoporton” tartottuk.
Úgy 6-8 klubház-használó gyűlt össze délután 3 órakor egy jól és kellemesen (nem utolsó sorban hasznosan) eltöltött órácskára, hogy „átvegyük” a hazai és a világirodalom és elsősorban az ünnep névadója, József Attila legszebb műveit. Még a projektor is „velünk volt”, hiszen a társaság által kért legtöbbször maradandó és el nem felejthető versek elevenedtek meg általa. Azt tudom, hogy én Ady Endrét favorizáltam, és 3-4 verset is elmondtam, ami nagy szó, hogy kívülről. de mivel öndicséret büdös és a realitásnak is jobban megfelel, nekem a Bödőcs Zoli által előadott vers tetszett a legjobban (a szerzőre és a címre nem emlékszem). Az igazság az, hogy az idő régen látott gyorsasággal telt el, ami a kitűnő rendezésnek és a szép szavalatoknak, valamint a résztvevők által kiválasztott gyönyörű verseknek volt köszönhető.

Remélem, jövőre is megtartjuk a Költészet Napját, és hagyománnyá válik kis klubunkban is ez a fontos ünnep!

B.Cs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése