Táborozás - 2013 - Agárd

Az, hogy én a klubba járok, és itt töltök 5-6 órát, nem ugyanaz, mint egész napokat és éjszakákat eltölteni együtt. Attól tartottam, hogy dögunalom lesz. De jó volt, mert lehetett beszélgetni, például a Judittal jókat beszélgettünk. Minden este volt tánc a B. Zolival, ami nagyon klassz volt. Karesszel játszottunk egy nagyon jó kis játékot. Növények voltunk és a párunknak rá kellett minket vennie arra, hogy növekedjünk, és utána cseréltünk. Jutkával voltam, aki direkt húzta az időt, és inspiráljam a növekedésre .

Voltak tábortüzek, gulyásfőzés, kolbászsütés. Ráadásul fagylaltot is kaptunk. Sok népdalt ismerek, de nem tudok tisztán énekelni, de Olgi szépen intonált ott mellettem. Még a B. Zolinak is feltűnt, milyen sok népdalt tudok. Igazából ezek a Dalok nem jönnek elő maguktól, csak akkor, ha valaki említi őket. Így vagyok a beszélgetéssel is, ha kívülről jön egy ötlet, akkor szívesen csatlakozom. A kemping tulajdonosa és B. Zoli jól egymásra találtak, és énekeltek együtt.


Voltunk hajókiránduláson és a Szúnyog szigeten, ahol láttam érdekes növényeket is, erre a Jutka hívta fel a figyelmemet. Mondták a nevét is, de elfelejtettem… Ő viszont haza is hozott egyet. Ott is fagylaltoztunk és kávéztunk, de én a kávémat beváltottam jégkrémre. A pákozdi emlékműnél láttunk egy nagy tankot, de a múzeumba nem mentem be, mert nem voltam kíváncsi a háborús emlékekre. Van a világban épp elég háborúskodás így is. P. Juli nagyon vállalkozó-szellemű volt, mert feljött velünk a kilátóhoz.
Szerdán lejöttek a többiek is, akik nem táboroztak, jókat beszélgettünk és akkor volt a gulyásfőzés is.

Elmentünk a madárvártára, különleges madarakat ugyan nem láttunk, de láttunk hattyút és vadkacsákat. A madárszakértő látott egy kócsagot is, mi csak a hangját hallottuk. Távcsővel lehetett fürkészni a tájat nekünk is, ami nagyon szép volt. Két faladikkal lehetett volna sétát tenni a szigeten, ahol vaddisznó, aranysakál és róka is jár. Az aranysakált megnéztem a neten, rém aranyos állat! Örömmel búcsúztunk el a kemping tulajdonosától, Józsitól is, azzal a felkiáltással, hogy jövőre is jövünk!

Misi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése