Hogyan lehet a mandalát többféleképpen értelmezni? (Mozgással és szavakkal)

   A szociális munkások vesztére betévedtem a szobájukba. Pont a Zsuzsába botlottam. Mi lenne a véleményed, hogyha megbeszélnénk a mandala színeihez tartozó fogalmakat és azt is nekünk mi jut eszünkbe a színekről.
   Ez mind szép és jó, de én már mással készültem, majd egy másik alkalommal megtehetjük. Ott állt Kinga a mozgásstúdió vezetője, aki valóban nem is tudjuk, hogy minek a vezetője Zs-t szabadon idézve. Látom, hogy valami megfogja. A mandala csoporton már megint találtam négy híres ember gondolatát, melyet nyugodtan egybe lehet venni. A szünet után a mozgás csoport (én így hívom) következett. Kinga türelmét teljesen igénybe veszem azzal, hogy a két cigaretta és az egy kávé jár nekem a szünetben. Belépek a kis szobába és látom a magnó felett az újság második számának belső példányát nyitva. Kíváncsiságból megnéztem. A Mandala színnél volt nyitva. Ekkor már sejtettem, itt csőbe leszünk húzva. Nekem ekkor ötlött fel, hogy el fogunk játszani valamilyen színt. Az első szín a szürke volt. Ezt eljátszani és kitalálni nem könnyű, sőt nehéznek nem könnyű. Így mentünk végig a barna, rózsaszín és így tovább stb. Minden kitett szín után felolvastuk a négy jelzőt is, ami a Mandala színeihez tartozik. A többiek meg voltak lepődve, hogy a keleti népek miért csak pozitív jelzőkkel illetik a Mandalát, míg mi sok esetben negatívakra gondolunk.

Ali
2010

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése