Kilencedik Klubszülinap

Mit mesélnétek el a klub születésnapi bulijáról annak, aki nem volt jelen? Például Erzsikének vagy Ritának.

Laci: Rengetegen összejöttünk. Szerintem többen voltunk, mint a tavalyin. Volt tánc is. Szendvicset ettünk, tortát, itt voltak az önkormányzattól és a családsegítőből.

Erzsike: Kár, hogy nem jöttem el. Biztosan jól éreztem volna magam, táncoltam volna. Tavaly is levágtunk egy jó rockit Csabával. Ott kő kövön nem maradt.

Anna: Reméljük, a 10. még ennél is jobb lesz, bár ezt már nem lehet fokozni. Én tojásos szendvicsre pályáztam, de sajnos az barna kenyéren volt, amit én nem szeretek. Egy kis szösszenetet mesélek el: Leejtettem a tortámat, amit kaptam, amin a tűzijáték volt. Attól tartottam, hogy büntiből nem kapok másik szeletet, ezért felkaptam és megettem. Tomi úgy nézett rám, mintha haragudna, de azt mondta, nem haragszik, csak ő is sajnálja. Ijedtemben felkaptam és ijedtemben megettem. A legjobb az egészben az, hogy fájdalomdíjul kaptam repetát is.

Laci: Én most kimaradtam a tombolából, nem nyertem.

Anna: Volt egy filmvetítés, ami bemutatta, hogy kezdődött a klub, a névadástól a napjainkig.

Laci: 2008 óta járok a klubba, akkor még a Kékgolyóban volt.

Mariann: A tombolára emlékszem szívesen. Nyertem egy manót, ami gyertyát tart. Az asztalomon van, néha beszélek is hozzá. Rendezkedtem az asztalon és odatettem középre, ott vannak az óráim, a Manó őrzi az asztalt. A filmvetítés tetszett és a szendvics is nagyon romantikus volt.

P. Zoli: Volt tánc rendesen. Hangos zene is szólt. Csak kevés volt a torta.

Ali: Nekem az tetszett a legjobban, hogy a klubvezetők és az „őskori” megkövült klubtagok beszámolóit hallgathattam, és hogy hogyan fejlődött a klub a kezdetektől napjainkig. Képen is megelevenedtek a beszámolók, és lehetett látni a régi tagokat, hogy milyenek voltak 9 évvel ezelőtt.

Éva: Nagyon érdekes volt a videófilm, mert megtudhattam, hogyan alakult ki a klub. Sokan voltunk, alig fértünk el. Ehettünk finom szendvicseket és nagyon finom, kétféle tortából is kaptunk. Volt tombola is, lehetett táncolni.

Ali: Nagyra értékeltem, hogy a cukrosokra is gondoltak, és külön diabetikus tortát is vettek nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése