Boldogság ( Anna )

Tegnap úgy ébredtem, hogy boldog vagyok. Nem történt semmilyen örömteli esemény, nem vettem be kedélyjavítót, kábítószert nem használtam, mint sosem, csak úgy jött. Felültem az ágyon és egyszerűen jól éreztem magam.
Sok mindennek örültem már az életben, például a gyerekeim születésének, vagy még korábban, amikor a pocakomban növekedtek, de ez más volt.

Egyszer már előfordult velem hasonló élmény, négy évvel ezelőtt, februárban, arra is jól emlékszem. Nem tudom, mi okozza, nem tudom, mitől múlik el, csak úgy van. Ahogy telnek a napok, enyhül az érzés, de még mindig jó visszaemlékezni rá. Kiegyensúlyozottabbnak, elégedettebbnek érzem magam, és úgy általában elégedettebb vagyok a világgal is. Arra hasonlít, mint amikor szerelmes az ember. Ilyenkor úgy érzem, hogy akit szeretek, azt még jobban szeretem, akit gyűlölök, arra maximum haragszom, és aki közömbös, azt pedig megszeretem.

Nem tudom, mással is előfordult-e már hasonló, én csak azért meséltem el, mert szeretném megosztani ezt az élményt.Nem hiszem, hogy ez bárkivel megtörténhet!

Remélem, talán az életben még egyszer boldog leszek!

Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése