Interjú egy új klubtaggal ( Miklós )

-    Szervusz Miklós!
-    Szia Ali!
-    Azt tudod, hogy Te vagy a legújabb klubtagunk?
-    Igen, tudom!
-    Én nagyon örülök, hogy megismerkedhettem Veled! Mik az első benyomásaid?
-    Hát nagyon jó volt részt venni a foglalkozásokon.
-    Melyik foglalkozásokon vettél eddig részt?
-    Eddig mindegyikre elmentem.
-    Valamelyik különlegesen is megtetszett?
-    A maga módján mindegyik tetszett, ha ki kell emelni néhányat, akkor a színjátszókört, a mandalát és az énekórát emelném ki.
-    Haladjunk sorban! Mi tetszett a színjátszóban?
-    Először is a tanár Mezsu, nagyon szimpatikus volt, szeretettel fogadott engem és nagyon barátságos volt.


-    És ezen kívül még milyen benyomásaid voltak a csoporttal kapcsolatban?
-    Nem vagyok egy beszédes ember, de a csoporton végre sikerült megnyílnom, önmagamhoz képest egész sokat beszéltem.
-    Észrevettem, hogy a Mandala-csoportba is sikerült bekapcsolódnod.
-    Igen, azon is részt vettem, nagyon tetszett, hogy mindig kiválasztunk egy témát, és rengeteget tudunk beszélni róla.
-    Mellette azért sokszor eltérünk a tárgytól, ez téged zavar?
-    Nem zavar, bár jobban szeretek egyszerre csak egy dologra koncentrálni.
-    A dalkörön a jó hangodnak köszönhetően, vagy csak kíváncsiságból veszel részt?
-    Is-is, régebben énekkaros voltam, azt mondják, hogy jó a hangom.
-    Milyen szólamban énekelsz?
-    Azt hiszem, bariton vagyok, bár ebben nem vagyok biztos, majd megkérdezem az énektanárt.
-    Megfigyeltem, hogy az ulti iránt is fogékony vagy és érdeklődő, és meg szeretnél tanulni játszani.
-    Igen, én eddig csak snapszert játszottam, ahhoz tudnám hasonlítani, bár sokkal bonyolultabb, rengeteg bemondás van benne, nem olyan unalmas, mint a snapszer.
-    Hát igen, az ulti egy kicsit bonyolult játék, én körülbelül negyven éve játszom, és még mindig van mit tanulnom.
-    A jó pap holtig tanul, azt mondják, nyitott vagyok az újdonságokra.
-    Ez még szóviccnek is jó, mert a nevem „Papp”.
-    Eddig nem tudtam a vezetékneved.
-    Ez nem csoda, hisz legalább vagyunk itt a klubban 40-en, nem könnyű megjegyezni az arcokat és az új neveket.
-    Hát igen, én is arra szoktam csak figyelni bemutatkozáskor, hogy a saját nevemet el ne rontsam, a másik nevére sosem figyelek, de idővel mindenkit meg fogok ismerni, és emlékezni a fogok a nevükre is.
-    Te hogy kerültél ide, honnan tudtad meg, hogy ilyen klub működik itt?
-    A János kórházban a pszichiáterem, Pásztor Péter javasolta, hogy létezik ez a klub és érdemes lenne látogatni rendszeresen, munka mellett is ide lehet járni.
-    Érdekesek ezek a véletlenek, legutoljára mikor benn voltam, nekem is ő volt az orvosom.
-    Én Budakeszi lakos vagyok, a kezelőorvosom viszont a II. kerületben kezel engem.
-    Hát igen, itt is többen járnak kerületen kívüliek.
-    Budakeszin nincs olyan orvos, akihez járhatnék.
-    Sajnos nem csak orvosokból van hiány, hanem az ilyen helyekből is, mint a miénk.
-    Szerencsés véletlen, hogy én is rátaláltam a klubra. Ha nem javasolja az orvos, nem is tudtam volna, hogy létezik.
-    Különösen örülök, hogy a nehézségek ellenére mégis idekerültél hozzánk.
-    Én is örülök neki. Egyre jobban érzem magam a klubban, egyre többet beszélek is, ez régen gond volt nálam, már úgy értem, hogy egyáltalán nem beszéltem semmiről, legtöbbször csak hallgattam.
-    Szerencsére itt sikerült feloldódnod, ahogy észrevettem. Köszönöm szépen az interjút, és remélem, sok közös munkánk lesz még együtt.
-    Én köszönöm!
                                 
     ( Miki és Ali )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése