A meglepetések napja

November 26-ka a meglepetések napja volt. Amikor bementem a kisszobába az első, amit észrevettem a Klubújság Születésnapi Különszáma volt. Még én sem tudtam, hogy 26-kára kész lesz. A másik meglepi a színjátszó kör előadása volt. Rejtő Jenő egy darabját adták elő. Én ott voltam a próbákon, de így jelmezben én is először láttam.
Az előadás óriási sikert aratott, percekig szólt a vastaps. Kár, hogy nem volt ráadásra lehetőség.
Utána jöttek a gázos lufik a szerencse kívánságokkal, melyeket a klubház előtt engedtünk fel. Érdekes látvány volt, ahogy a 30-40 balon felszállt, és eltűnt a felhők között.
De a meglepetéseknek nem lett vége. Bejöttem a cigarettázásból, és pont a nevemet hallottam. Mint kiderült egy régi vágyunk teljesült Mindnyájan kaptunk egy fekete Félszigetes pólót.

Majd jött a torta. Idén is gondoltak a cukrosokra, így én is ehettem egy finom csokitortát.
Négy óra körül megjött a Rozsda együttes. Élő zenét adtak. Bevezetésként a Shadows számait játszották, később kiegészültek egy énekesnővel. Az élő zene este hétig szólt, számot is lehetett kérni. Sokan fáradhatatlanul ropták a táncot. A kezdeti hangulatot H. Erzsike és Csaba adta meg.
Ez a szülinapi buli is a tradícióknak megfelelően sikerült, hogy milyen bensőséges volt a hangulat azt az is mutatta, amikor Erzsike a köszöntője közben elsírta magát. Remélem, hogy még sok ilyen meghitt pillanatban lesz részünk.

2014
Ali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése