Mariann és a Házibuli csoport

Ha eljön a péntek 3 óra, akkor kezdődik Mariann kívánságműsora. Erre ő mindig nagy izgalommal készül, és még arra is képes volt, hogy megtanulja a Youtube kezelését. Ez egy új program a klub életében, és a lényege, hogy Mariann minden jelenlévőtől megkérdezi, hogy milyen számot szeretne meghallgatni. Amikor kész a lista, és eljön 3 óra, akkor kezdődhet a kívánságműsor. Én legutóbb a Napóleon Bulvár: Legyetek jók, ha tudtok című számát kértem. Mariann pedig Sandra: Mária Magdaléna című számát kérte.  Egyébként neki kedvence a diszkózene, és táncolni is nagyon szeret. Táncolni elég jól tud, de azért a számítógép egerével még sokat kell gyakorolnia. Néha segítségre szorul, de nem baj, fő a lelkesedés, és abban nincs hiány.

A következő hétre Laci kitalálta, hogy legyen karaoke. Először én kételkedtem abban, hogy jól fog elsülni, de a végén kiderült, hogy többeknek is nagyon jó hangja van. Miklós Ronan Keating-től énekelte a When You say nothing at all című számot. Olyan jól énekelt, hogy abbahagytam a számítógépezést és gyorsan elővettem a telefonomat, hogy csináljak egy fényképet róla. F. Laci és V. Éva duettje is óriási sikert aratott. Őket is megörökítettem az újság számára. Ez egyébként egy hónapban csak egyszer lesz. A másik három alkalommal marad az eredeti kívánságműsor.

Ali
2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése