Hop on hop off

Rebeka, aki gyakorlatra jár a klubházba, megszervezte, hogy elmehessünk egy városnézésre a Hop on hop of busszal, amivel a külföldiek szokták megnézni Budapestet.

Misi: Deák térről indultunk este 6-kor, de dugóba került, és kicsit várni kellett, addig elmentünk a parkba és megnéztük a lakatokat. Gondolom, szerelmesek csinálták. Amikor megjött a busz, felszálltunk és elindultunk.

Gyöngyi: Attól tettem függővé, hogy megyek-e, hogy rosszul leszek-e vagy sem. Mivel öt óráig nem volt semmi bajom, elindultam a többiekkel. Aztán végül mégis be kellett vennem a gyógyszeremet.

Misi: Kapott mindenki fülhallgatót és az idegenvezető magnóról mondta a város nevezetességeit, Rebeka pedig integetett, hogy merre kell nézni.

Laci: Életemben soha nem voltam még ilyenen, csak most adatott meg.

Misi: Én a Citadellán még sosem jártam, úgy emlékszem, de nagyon szép volt a kilátás, és ha láttam volna, akkor biztosan emlékszem. A fél várost lehetett látni.

Laci: Nekem az ágyúk is tetszettek, ahogy a busszal mentünk, ott jobbra. Élvezetes volt a kirándulás, és úgy gondolom, másnak is, látnivaló volt bőségesen.

Misi: Jópofa volt, amikor az alagútban a nyitott buszban kiabáltunk, és visszhangzott. Ez már a visszafelé vezető úton volt, negyed kilenc felé.

2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése