Kirándulás a MOM parkba

Június 14-én délután találkoztunk a klubban. Egész szépen összegyűltünk, lehettünk vagy tízen. Lesétáltunk a MOM előtti Gesztenyésbe, ahol egy nagy színpadot állítottak fel. A színpadon éppen gyerekeknek szóló műsort hallgathattunk. Estére rock zenét hirdettek meg. Az út szélén két oldalt árusok pakolták ki portékájukat. Lehetett venni finom lekvárokat, szörpöket, népi ihletésű ruhákat, finom borokat, stb… Mariannal ott találkoztunk. Mariann elmesélése szerint délelőtt kutyás bemutató volt. Rendőrkutyák vonultak fel, gazdáik bemutatták, mi mindent tudnak az ebek.
Lévi és még néhányan megmérették a cukrukat, a vérnyomásukat és a koleszterin szintjüket. Sajnos én erről lemaradtam, pedig kíváncsi lettem volna az eredményeimre. Este fél hét körül befutott Gyöngyi is a férjével.

V. János: Nagy örömmel jöttem a szombati csoportba, mert a Gesztenyés kertbe mentünk, ahol egész napos zenés program várta a közönséget. Könnyed nyári zuhanyozás után a többiekkel együtt elindultam. Útközben – a Csokifüggő boltot elhagyva – jutott eszembe, hogy hozhattunk volna magyar kártyát. Eszembe jutott egykori évfolyamtársam, Bud Spencer magyarországi alteregójának örökbecsű mondata: „Sörnyitó és magyar kártya nélkül egy tapodtat se!”
A kis székeken helyet foglalva pizzát rendeltünk és némi csocsózással oldottuk a feszültséget. Az esti műsor az Octovoice színvonalas műsorával kezdődött: a nyolctagú kórus számomra is elviselhető dzsesszes hangzású dalokat adott elő hangszerek nélkül.
Ezt követően az Üzletemberek nevű öreg rockerek zenekara lépett színpadra. Már az első szám megdobogtatta a szívemet, mert a Sweet együttes egyik általam is kedvelt számát játszották. Hangulatom akkor hágott a tetőfokra, amikor a Led Zeppelin klasszikus darabját, a Rock and Roll Music számát játszották, ami minden válogatáslemezen rajta van.
Az est fénypontjaként, 8 órakor lépett színpadra Marót Viki és a Nova Kultúr zenekar, aki parádés hangulatot varázsolt a Gesztenyés kertbe. Nekem főleg a régi Hungária számok, na meg elsősorban a Révész-féle Generál számok tetszettek, például a Fűrész. Sajnálatos módon a ráadásszám elmaradt, ha rajtam múlik, csak egy nóta jöhetett volna szóba, a Kövér a nap. Ezt legalább nyolcszor kértem volna, hogy eljátsszák, különböző stílusokban. Sajnos utána haza kellett menni, pedig maradtam volna hajnalig!

2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése