Nyolcadik születésnapját ünnepelte a klub november 14-én


M. Gábor megemlékezett a régi szociális munkásokról és elmondta, mit jelentett számára a klub, amikor még a számítástechnikai oktatást csinálta. Ő már több mint 15 éve tagja kis baráti körünknek. Főleg a régi „vezetőségről” emlékezett meg.

Én még csak 2-3 éve vagyok tag, így csak a régiek közül K. Csabát ismerhettem még. A vezetőséget azért tettem idézőjelbe, mert – amit nekik is elmondtam –, ha egy kívülálló jönne be hozzánk, nem tudná megkülönböztetni a tagokat és a szociális munkásokat, olyan meghitt a kapcsolat. Már több cikket is írtam a különböző csoportfoglalkozásokról, melyeket főleg ők vezetnek. Most visszatérnék egy párra. Ilyen a Mandala, ahol nem csak mi fejtjük ki álláspontjainkat, s beszélünk magunkról, hanem Zsuzsa és Karesz is elmondják személyes véleményeiket, s sokszor titkukat. Ezért ez egy zárt kis közösség. Az információs szakkör is ilyen, melyet Karesz vezet. Ezekért a kötetlen beszélgetésekért hálásak is vagyunk nekik. Az új hírek vagy pletykák rovat is ilyen, bár csak csoportfoglalkozás volt, melyet Ági vezet, szintén úgy indult, hogy meg is jegyeztem, nem lehetne megmondani, hogy ki a „beteg” és ki a szocmunkás. A főzőklubban Bea is ugyan úgy kiveszi a részét, mint mi. Az Édes Pénteken van, hogy Dalma vállalja a munka oroszlán részét. A Képzőművész szakkörben Mezsu nemcsak megtanít minket egyes dolgokra, hanem ő is csinálja azokat. Tamás szombati csoportja: kirándulás, múzeumlátogatás is nagyon népszerű. Az Ulticsoportban is rendesen részt vesz Tamás és Karesz is. A pingpong csoportban is aktívan kiveszik részüket. Mezsu Mesecsoportja is egyre népszerűbb, főleg, mióta megbeszéljük a számunkra érdekes részeket. Egy szó, mint száz, nagyon családos a hangulat, és egyre többet tudunk meg egymásról, és nincs rés a szocmunkások és köztünk. Talán ők azok, akik a legjobban ismernek minket, és mi is őket. Ezért nyugodtan mondhatom, hogy nagyon hálásak vagyunk nekik.
Ezúton szeretném felköszönteni őket, és magunkat születésnapunk alkalmával. A munkájukról nem is beszéltem, mert ezután a legtermészetesebb, hogy bármilyen problémánkkal nyugodtan fordulhatunk hozzájuk.

Ali
2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése