Séta a bolhapiacon

Szombaton az állatkerti kiránduláson beszéltük meg Imrével, hogy másnap kimegyünk a Petőfi Csarnok melletti bolhapiacra. Barangoltunk, böngészgettünk, és legnagyobb örömömre az egyik árusnál régi órákat is találtunk. Legszívesebben az összeset megvettem volna. Az eladó nagyon rendes volt, megengedte, hogy szétszedjük az órákat, és megnézhessem a szerkezetüket is. Legnagyobb örömömre találtam egy Codosa nevű, tizenöt köves karórát, melyet két ezerért akart adni. Én egyből elkezdtem alkudni vele, míg végül ötszázért vettem meg.  Másnap, hétfőn első dolgom volt Alinak megmutatni az új szerzeményt, lévén tudom, hogy ő is gyűjti a kvarcórákat. Én pedig a régi mechanikus órákért vagyok oda.
Ez a hétvége is nagyon jól sikerült.

Laci
2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése