Bowling & Pizza & Karaoke

Egyik nap délután, egészen pontosan ebéd után, a  klub előtt elmentem vásárolni egy adatkábelt a régi telefonomhoz. Szerettem volna letölteni róla a képeket, amiket még Barcelonában készítettem. Bár a telefont már nem használom, mivel sajnos az akkumulátor tartó levált, de a képek azért még rajta voltak. Elmentem egy boltba, ahol lehetett ilyen kábelt venni, és megvettem. És mit ad az Élet, összefutottam az egyik régi barátommal, akivel egy ideje már nem nagyon tartjuk a kapcsolatot. Néha váltottuk azért pár levelet a Facebookon, de régebben majdnem napi szinten kapcsolatban voltunk. És mekkora véletlen, hogy én pont akkor mentem arra, amikor ő munkába ment, hiszen ott dolgozik a Dózsa György útnál, ahol az az üzlet is volt ahol a kábelt vettem. És el kell mondanom, hogy mennyire nem hiszek a véletlenekben. Pár szót váltottunk csak, de azt azért megbeszéltük, hogy majd telefonálok, és beszélünk még. Így is volt vasárnap felhívtam és tök jót beszélgettünk és megbeszéltük, hogy ő és én, meg még az egyik másik közös barátunk a Peti elmegyünk egyik nap bowlingozni. Az egész az András, így hívják egyébként a srácot akivel összefutottam, ötlete volt egyébként. Mondta hogy hívjam meg még a Jani-t is, aki szintén közös barát, és hogy hétvégére intézzem a programot mert a Jani hétközben külföldön dolgozik. Nem tudom, hogy Isteni szerencse volt-e, de elsőre sikerült jó dátumot találni a „gurigázáshoz” mindenkinek jó volt a szombati nap. Így hát össze is jöttünk szombaton 18 órakor és bowlingoztunk egy jót. Hát hogy jót, az egy kicsit túlzás, már abból a szempontból, hogy volt olyan játék, amikor 3x egyetlenegy bábut sem találtam el.  Minden játék 10 gurításból áll egyébként. Ott bénáztam, állandóan mellé gurult a golyó, nem nagyon tudtam rendesen koncentrálni. Aztán támadt egy ötletem, hogy mi lenne, ha kipróbálnám a bal kézzel gurítást, hátha úgy jobban megy. Jobb kezes vagyok egyébként, de nem fogjátok elhinni, bal kézzel sokkal több bábút tudtam felborítani. 5 játékot játszottunk egyébként összesen. Az egyik játék alatt volt, hogy csak 40 pontom volt, míg a győztes 104 ponttal nyert. Ekkor még a jobb kezemet használtam. Mikor átálltam a balkezes gurításokra, feljavult a dobó átlagom, már 70, 80 pontot is elértem már. Volt olyan játék, ahol zsinórban, egymás után 5x dobtam 9-et. Bowling után pedig elmentünk, ekkor már csak 3-an voltunk csak egyébként, pizzázni egyet. Aztán éjszakára nem mentem haza, a Petinél, és a barátnőjénél töltöttem az éjszakát, mert pizzázás után még el akartunk menni karaokezni is. Ekkor már este 11 óra fele járt az idő. Volt egy hely a Petiék lakásának közelében, ahova lehetett volna menni énekelni, de pechünk volt, zárva volt a hely. Így a Petiéknél dalolásztunk különféle dalokat. Az időjárás nem volt valami kedvező, 15 fok körül volt a hőmérséklet éjfél környékén. Olyan fél 2-kor feküdtünk le, és másnap 10-kor keltünk. Aztán még egy moziba is elmentünk vasárnap. Hosszú ideje nem volt már ennyire mozgalmas, eseményekkel teli napom. De ki tudja, hátha még lesz. Én nagyon remélem.

Miki
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése