Óriásplakát kiállítás


Szeptember egyik szombatján a klubházból indult egy kis csapat megtekinteni az 56-osok terén (korábban Felvonulási tér) lévő 14.  Arc  közéleti óriásplakát-kiállítást. Én már korábban is megtekintettem, és a klubház-gyűlésen javasoltam, hogy nézzük meg. Nekem a politikai plakátok között sok nem tetszett, mert  Magyarországot (hazánkat) indokolatlanul, és túlzottan rossz színben festette le.

A kritikai célzat mellett, semmiféle jobbító szándék nem derült ki belőlük.Nem jött le az „érted haragszom” effektus. Jónak tartom viszont a hatalmat és a hatalmasságokat megfricskázó alkotásokat. Sajnos ezekből jóval kevesebb volt. Sok témát hiányoltam a kiállításból, pedig számos ötletem lett volna nekem is arról, hogy milyen személyeket, és jelenségeket, vessünk plakátra. Például a határon túli magyarok mellett be lehetett volna mutatni más kisebbségeket is (nem bántó élcelődéssel) - székely viccek stb…
Az  orosz és amerikai vonatkozások mellett, ki lehetett volna figurázni, a szomszédos országban tapasztalható visszásságokat is. A példát azért hoztam, mert engem is foglalkoztat, hogy a baráti országokban is van bőven javítanivaló a demokrácia állapotán.

Ali, János
2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése