Klub Húsvét

Idén nagyon későn, április 24-, 25.-ére esett Húsvét. Mi a klubban a Húsvéti ünnepek után 27-én, szerdán ünnepeltük. A társalgót már korábban feldíszítette „Léna és csapata”, sőt voltak, akik tojásfestésre adták a fejüket. A Húsvétot előre tervezett koreográfia szerint ünnepeltük. Ezalatt azt értem, hogy a klubtérben ki volt függesztve egy papír, amire nagy betűkkel fel voltak írva a programpontok.
   Az ételek készítéséhez már korábban hozzáláttak az ebben érintettek. Ha jól emlékszem, a tojássaláta elkészítéséhez 90 darab tojás lett megfőzve, illetve megpucolva. Ezen kívül még a menüben szerepelt a halpástétom, ezekhez nagyon finom kenyér és üdítő. Ezután következett az irodalmi kör nagyon is emlékezetes előadása Juli szerkesztésében. Voltak ebben versek, zeneszámok a Félsziget Band előadásában, illetve zene magnóról. Az előadás fényét tovább emelte, hogy jelenlétével megtisztelte társaságunkat Piroska doktornő is. A zenekar előadása olyan jól sikerült, hogy vissza is tapsolta, az ekkora már 20-25 fősre duzzadt közönség.
   Ezután jött a locsolkodás, illetve nagy izgalmakat hozott az a játék, hogy a klubház dolgozói által eldugott édességeket megkeressük a kertben. Valószínűleg mindenki a táncos, bulizós mulatságot várta a leginkább, hiszen ezen lehetőség nyílt a jobbnál jobb magyar és külföldi számokra való táncolásra, mozgásra. Ami személy szerint engem illet, én igyekeztem aktívan eltölteni ezt a délutánt, ami a táncban, a locsolkodásban, az irodalmi műsorban való részvételben és a finomabbnál finomabb ételek fogyasztásában mutatkozott meg.
   Sajnos ¾ 17 óra körül eljöttem a klubból, mert „civil” elfoglaltságom volt, (focizni mentem), de véleményem szerint, és remélem ezzel mások is így vannak, jó emlék marad a 2011. évi „Klub Húsvétja”.

2010
Csaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése