Húsvét

2014. április 23-án a klubházban húsvéti összejövetelt rendeztünk. A színjátszó kör újból eljátszotta Karinthy Frigyes egy kis művét, előadott egy Lázár Ervin mesét. Én elmondtam Kosztolányi Dezső Mostan színes tintákról álmodom című versét, B. Csabi népköltészeti alkotást olvasott fel, Margit pedig egy Sík Sándor verset.  Marianna köszöntő beszédet mondott.

A közel fél órás műsor után finom tojássalátát és sonkás szendvicseket ettünk. Utána táncoltunk, zenét hallgattunk este 6-ig.

Marci: Nekem az tetszett a legjobban, amikor Mezsu beöltözött nyuszinak.  Jól éreztem magam színjátszó-ként is, és a saláta is nagyon finom volt.
Mariann: Nagyon tetszett a színjátszó kör előadása. Nagyon jó volt a zene, egészében minden tetszett. A végén én is mondtam egy kis köszöntőt. Azért mondtam el, mert egy éve járok ide a klubba.
Laci: Kitűnően éreztem magam, gondolom más is. Az egész napi műsor tetszett, még a készülődés is. Segítettem a kenyerek megkenésében és a saláta elkészítésében. Nagyon meg vagyok elégedve mindennel.

2014
Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése