Válogatott foci- és Fradi kézilabameccsek

Ahogy ígértem, írok egy cikket a Magyar Labdarúgó-válogatott meccseiről és a Ferencváros Kézilabda csapatának meccseiről. Először az előbbivel foglalkozom. Szóval elkezdtünk járni a Csabával a Fradi labdarúgó meccseire, egyébként a Dusánnal is össze szoktunk futni a meccseken, ő a Csaba barátja, aki megszervezte a barcelonai utunkat, amiről az egyik legutóbbi cikkemben írtam. Vagy a meccsen találkozunk vele, vagy meccs előtt összefutunk, és együtt megyünk ki. Csabában merült fel az ötlet, hogy járhatnánk a labdarúgó válogatott meccseire is. Úgy is éppen Európa bajnoki selejtező meccsekre készül a válogatott, és elkél a biztatás a csapatnak. Nem voltam ellene a dolognak, természetesen, szívesen vettem a gondolatot, benne voltam én is.
Kicsit problémásan indult ez is, mert a meccsekre a jegyet, eddig nem lehetett megvenni online. Ahhoz, hogy megvegyük mindkettőnk jegyét mindkettőnknek jelen kellett lenni a vásárlásnál, mert szükség volt a szurkoló kártyára a vásárláshoz. Akkor kitaláltuk, hogy a Csaba majd megveszi nekem is, mert a munkahelyéhez közel van egy jegyárusító pont, ahol meg tudja venni a jegyeket. De ezt én meg igazságtalannak tartottam, hogy folyton a Csaba rohangáljon a jegyek miatt. Úgyhogy igazán nem volt egyszerű az eset. Aztán idővel ez is változott, interneten lehetett megvenni a jegyeket. Az ember kiválaszthatja, hova szeretne ülni, és on-line ki is fizetheti a jegyet.
Szóval elkezdtünk járni a meccsekre. Hát az elkezdtünk az egy kicsit túlzás, eddig egyetlen meccsen voltunk, a finnek ellenin, amin nyertünk is, és így megmaradt az esélyünk a továbbjutásra. Na persze nem nagy győzelemre kell gondolni, egy góllal győztük le Finnországot. Most március végén jön a következő meccs, amire kimegyünk a Görögország elleni. A továbbjutás esélye sajnos nem a mi kezünkben van. Győznünk kell, mert a harmadik helyen állunk csak. A második helyet kell megcéloznunk, és ahhoz képest is 2 ponttal le vagyunk maradva. Tehát nem elég, hogy győzünk, de még a második helyezettnek is botlania kell. Szóval bőven elkél a biztatás a csapatnak. De nem is voltunk kevesen a Finnek elleni meccsen, bár két szektor le volt zárva a stadionban, de ezen felül teljesen tele volt a stadion.
Ez körülbelül 15-17 ezer embert jelent. Nagyon jó volt a meccs, jól szórakoztunk végig. Többet is támadtunk, mint a finnek és valahogy sikerült begyömöszölni azt az egy, győztes gólt. 

 Aztán a Csaba megint aktivizálta magát. Ezt nem negatív értelemben mondom, nagyon örültem neki, hogy újabb ötlete van azzal kapcsolatban, hogy mit csinálhatnánk, hogyan tölthetnék el a szabadidőnket. Kitalálta, ez pedig a második volt a sorban, hogy járhatnánk a Fradi női szakosztályának kézilabda meccseire is. Énnekem sem volt ellenemre. Évekig ültem otthon és nem csináltam semmit, úgyhogy nagyon tetszett, már a gondolat is. Ráadásul szeretem a kézi labdát, a jó kézilabdát meg főleg. És a Fradi kézilabda csapata ott van az elsők között a bajnokságban, ráadásul ott van a Kupagyőztesek Európa Kupájában (KEK), ami a fociban a Európa ligához hasonlítható.
Tényleg érdemes megnézni, hogy hogy játszanak, mindenkinek ajánlom, aki szereti valamennyire a sportot. Rendkívül jó a hangulat, tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető, viszonylag olcsó is. És a hangulat mint írtam, az leírhatatlan. Ráadásul kiválóan játszanak is a lányok, eddig egyetlen meccsen sem unatkoztam. Két meccsen voltunk eddig kinn, és mind a kettőt megnyerte eddig a Fradi. Az első meccs a Mosonmagyaróvár ellen volt, ez volt a bajnoki meccs, a másik pedig egy norvég Bergen elleni a KEK kupában. Az első meccs eredményére nem emlékszem, az az egy biztos, hogy győztünk. A második meccsen viszont 18 góllal 45-27-re vertük az ellenfelet. Már az elején erre lehetett is számítani, hogy nem tanúsít majd nagy ellenállást az ellenfél, ugyanis a bemelegítésénél már láttuk, hogy a csapat mindössze 10 játékosból áll. Ez rettenetesen kevés. Ugye a kézilabdában összesen 7 játékos van egyszerre pályán, 6 mezőnyjátékos és a kapus. És három cserével nekivágni egy kupamérkőzésnek, azért elég vékonynak számít. Én úgy gondolom, legalábbis a fociban így van, hogy legalább még egyszer annyi játékos üljön a padon, vagy álljon rendelkezésre, mint amennyi egyszerre a pályán van.
A fele, a 3 fő, pedig bőven kevés.  De egyébként a lényeg az, hogy győztünk. Remélem sikerült nektek kedvet csinálni a foci, vagy a kézilabda-mérkőzésekhez. Szívesen vesszük,
ha bárki csatlakozni szeretne hozzánk.

Miki
2015

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése