Az ágyban a Föld körül

Ott tallózok a könyvespolc előtt, már a szürkehályog-műtétem után, ez azért fontos, mert tudok olvasni. Nagy örömömre folyóiratok is voltak, történelmi és utazással foglalkozók egyaránt. Először egy történelmit vettem ki. Kettő vagy három is érdekelt, melyeket hamar kiolvastam. Az utazási magazin vegyes érzelmekkel vettem a kezembe, de amikor belelapoztam, kellemes meglepetés ért. Nem egyszerű prospektust tartottam a kezemben, hanem érdekes útleírásokat, élménybeszámolókat, földrajzi és történelmi leírások voltak benne. Legalább 20 ilyen magazint találtam. Biztos, ami biztos, mindegyiket hazavittem.
Egy gyermekkori utazásom vált valóra – az utazás.
Igaz, hogy csak a cikkeken és a képeken keresztül, de valahol ez is kárpótol. Sajnos, mint minden világjárásnak, a prospektusoknak is egyszer vége lesz.

Ali
2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése